Strona główna BIP Wersja chińska Wersja włoska Wersja hiszpańska Wersja ukraińska Wersja czeska Wersja niemiecka Wersja rosyjska Wersja francuska Wersja angielska
Szukaj
O regionie
Gospodarka
Rolnictwo
Turystyka
Sport
Kultura
Nauka i edukacja
Rozwój regionalny
Współpraca z zagranicą
Fundusze Europejskie
Środowisko
Obsługa klienta
Tablica informacyjna
Prawo
Centrum prasowe
Organiz. pozarządowe
 Urząd Marszałkowski Powiększ tekst Zmniejsz tekst Powrót
 Urząd ›› Oceń naszą pracę 
Oceń naszą pracę
Szanowni Państwo

Jeśli załatwialiście Państwo w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego jakąkolwiek sprawę i chcielibyście się podzielić z nami swoimi uwagami i spostrzeżeniami na temat naszej pracy, to prosimy – odpowiedzcie na pytania zawarte w tym kwestionariuszu. Przeczytamy wszystkie odpowiedzi z największą uwagą, przeanalizujemy je i wyciągniemy wnioski - ciągłe doskonalenie naszej pracy, zwiększanie profesjonalizmu urzędników i poprawa obsługi w Urzędzie to nasze podstawowe zadania. O tym, jaką drogą możecie Państwo przekazać swoje opinie na temat naszej pracy, informujemy na zakończenie tego kwestionariusza.

Kierownictwo Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego
Dziękujemy za wszystkie wyrażone opinie.



  1. Jaki był cel Państwa kontaktu z Urzędem/rodzaj załatwianej sprawy?

  2. Z którą komórką Urzędu ( departamentem, biurem) Państwo się kontaktowali?

  3. Czy bez problemu trafił/a Pani/Pan do właściwego pracownika urzędu?

    tak, od razu
    nie, ale pomogła mi informacja na wywieszkach w holu i na ścianach urzędu
    nie - musiałem/am pytać o drogę napotkane w urzędzie osoby
    nie - długo błądziłem/am po korytarzach, zanim dotarłem/am do celu
    inna odpowiedź

  4. Czy jest Pani/Pan zadowolona/y z usługi zrealizowanej przez Urząd?

    tak, od razu
    raczej nie
    trudno powiedzieć
    tak
    zdecydowanie tak
  5. Czy uzyskał/a Pani/Pan pełną informację dotyczącą załatwianej przez siebie sprawy?

    tak, uzyskałem/am dokładnie to, czego oczekiwałem/am
    otrzymałem/am nawet więcej, niż się spodziewałem/am. Co to było?



    otrzymałem/am mniej niż się spodziewałem/am. Czego zabrakło?

  6. Czy informacje niezbędne do załatwienia sprawy (formularze, procedury, instrukcje) były łatwo dostępne?

    tak, od razu
    raczej nie
    trudno powiedzieć
    tak
    zdecydowanie tak
  7. Jak zachowywał się urzędnik zajmujący się Pani/Pana sprawą?

    był uprzejmy i życzliwy - tak powinien zachowywać się każdy urzędnik
    starał się być miły, ale miałem/am wrażenie, że mu przeszkadzam
    był nieuprzejmy i nieżyczliwy wobec mnie i mojej sprawy
    inna odpowiedź

  8. Jak ocenia Pani/Pan kompetencje urzędnika zajmującego się Pani/Pana sprawą?

    był kompetentny - dlaczego Pani/Pan tak sądzi?



    nie był kompetentny - dlaczego Pani/Pan tak sądzi?

  9. Czy Pani/Pana sprawa została załatwiona w terminie?

    tak, od razu
    tak, w ustawowym terminie
    nie, przekroczyła termin, w którym powinna być załatwiona. O ile przekroczyła ten termin?



    w ogóle nie została załatwiona
    inna odpowiedź

  10. Czy macie Państwo jakieś zastrzeżenia do obiektywizmu i bezstronności w wykonywaniu obowiązków przez naszych pracowników?

    nie
    jeśli tak, proszę napisać dlaczego?

  11. Jak Pani/Pan ocenia warunki, w jakich w urzędzie przyjmowani są klienci?

    oceniam je bardzo dobrze, są takie, jak powinny być
    są wystarczające, ale nie komfortowe - co przeszkadza?



    oceniam je źle, należy je poprawić - co szczególnie trzeba poprawić?



    inna odpowiedź

  12. Czy informacje publikowane przez Urząd ( strona internetowa, publikacje urzędowe) są:

    łatwo dostępne
    aktualne
    kompletne
    czytelne
  13. Czy było coś, co szczególnie spodobało się Pani/Panu w urzędzie lub co się Pani/Panu szczególnie nie spodobało się? Proszę wymienić, co to było?

  14. Proszę o określenie Państwa poziomu zadowolenia ze współpracy z naszym Urzędem

    jestem bardzo zadowolony
    jestem zadowolony
    trudno powiedzieć
    jestem średnio zadowolony
    jestem niezadowolony
Podaj wynik:*
(zabezpieczenie antyspamowe)


  
Informację zmodyfikował (a): Urząd Marszałkowski w Opolu (2013-11-26 12:23:34)
 Zobacz także PDF - pliki PDF  Powiększ tekst - powiększ tekst  Zmniejsz tekst - pomniejsz tekst  Drukuj - wydrukuj  Do góry
Data aktualizacji: 2016-12-01
Liczba odwiedzin: 32799247
 
Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.