Strona główna BIP Wersja chińska Wersja włoska Wersja hiszpańska Wersja ukraińska Wersja czeska Wersja niemiecka Wersja rosyjska Wersja francuska Wersja angielska
Szukaj
O regionie
Gospodarka
Rolnictwo
Turystyka
Sport
Kultura
Nauka i edukacja
Rozwój regionalny
Współpraca z zagranicą
Fundusze Europejskie
Środowisko
Obsługa klienta
Punkt Obsługi Klienta
Lokalizacja Urzędu
Załatwianie spraw w urzędzie
Udostępnianie informacji publicznej
Wyszukiwarka spraw
Wykaz formularzy do pobrania
Rejestry, ewidencje i archiwa
Postępowanie w sprawie skarg i wniosków
Instrukcja składania odwołań
Rzecznik Praw Obywatelskich
Oceń naszą pracę
Oceń nasz serwis
BIP
Tablica informacyjna
Prawo
Centrum prasowe
Organiz. pozarządowe
 Obsługa klienta Powiększ tekst Zmniejsz tekst Powrót
 Obsługa klienta 
Obsługa klienta

Obsługa Klienta czyli "Co, gdzie, załatwisz" to dział, w którym zamieszczono zbiór odnośników do podstron przeznaczonych przede wszystkim dla klientów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.

Lokalizacja Urzędu czyli informacje (wraz podręczną mapką), gdzie na terenie Opola znajdują się poszczególne Biura i Departamenty Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego i jak do nich trafić.

Załatwianie spraw w urzędzie - wiadomości na temat procedury obsługi Klientów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.

Udostępnianie informacji publicznej to podstrona wyjaśniająca problematykę udostępniania informacji publicznych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego.

Wyszukiwarka spraw ułatwi Państwu szybkie odnalezienie informacji o procedurach i dokumentach niezbędnych przy załatwianiu spraw, o które Klienci Urzędu pytają najczęściej.

Wykaz formularzy do pobrania - dynamicznie generowana podstrona zawierająca zestawienie formularzy i innych dokumentów niezbędnych do załatwiania poszczególnych spraw przez Klientów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.

Rejestry, ewidencje i archiwa - wyszczególnienie rejestrów, ewidencji i archiwów prowadzonych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego oraz informacje dotyczące możliwości zapoznania się z ich treścią .

Postępowanie w sprawie skarg i wniosków - ogólne informacje w sprawie organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego

Instrukcja składania odwołań - ogólne informacje dotyczące kwestii składania odwołań od decyzji administracyjnych.

Rzecznik Praw Obywatelskich - podstawowe informacje dotyczące funkcjonowania instytucji Rzecznika Praw Obywatelskich.

Oceń naszą pracę to podstrona z zamieszczoną do wypełnienia ankietą, do której możecie Państwo wpisać swoje opinie i uwagi na temat jakości obsługi klienta w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego.

Oceń nasz serwis to podstrona z ankietą dotyczącą serwisu internetowego Samorządu Województwa Opolskiego.

BIP czyli Biuletyn Informacji Publicznej to najlepsze i najpełniejsze źródło informacji o funkcjonowaniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego jako jednostki samorządu terytorialnego.

Informację wprowadził (a): Urząd Marszałkowski w Opolu (2008-04-14 12:24:48)
Informację zmodyfikował (a): Urząd Marszałkowski w Opolu (2008-04-14 12:25:35)
 Zobacz także PDF - pliki PDF  Powiększ tekst - powiększ tekst  Zmniejsz tekst - pomniejsz tekst  Drukuj - wydrukuj  Do góry
Data aktualizacji: 2016-12-01
Liczba odwiedzin: 32632807
 
Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.