Książka teleadresowa Tapety pulpitu Mapa serwisu Wyślij pocztówkę Dla niepełnosprawnych Dodaj do ulubionych Kontakt Strona główna
Co nowego Menu podmiotowe Menu tematyczne Inne
Wyszukiwarka sprawPowiększ tekst Zmniejsz tekst Drukuj Powrót
Menu podmiotowe ›› Urząd Marszałkowski ›› Załatwianie spraw w urzędzie ›› Wyszukiwarka spraw 
[nowe wyszukiwanie]
Tytuł: Opiniowanie wniosków zarządcy infrastruktury technicznej o ustaleniu lokalizacji inwestycji w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu
Kategoria: Współpraca z administracją samorządową, Zagospodarowanie przestrzenne
Komórka organizacyjna: Referat Zagospodarowania Przestrzennego Województwa
Podmioty uprawnione: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Wymagania i potrzebne dokumenty: wniosek
Organ właściwy: Zarząd Województwa Opolskiego – postanowienie
Miejsce składania dokumentów:
  • Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego
    ul. Piastowska 14
    45-082 Opole
  • lub Departament Polityki Regionalnej i Przestrzennej
    ul. Hallera 9
    45-867 Opole
Tryb odwoławczy: Od postanowienia przysługuje inwestorowi prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego (adres: 45-052 Opole, ul. Oleska 19a), w terminie 7 dni od daty jego otrzymania. Odwołanie składa się za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie (tj. za pośrednictwem Zarządu Województwa Opolskiego).
Podstawa prawna:
  • Ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1501 z późn. zm.)
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.)
  • Plan zagospodarowania przestrzennego województwa opolskiego – przyjęty uchwałą Nr XLVIII/505/2010 Sejmiku Województwa Opolskiego z dnia 28 września 2010 r. (Dz.Urz. Woj. Op. z 2010 r., nr 132, poz. 1509)
Osoba odpowiedzialna: Waldemar Zadka – Dyrektor Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej
‹‹‹
Góra
Informację wprowadził (a): Iwona Marek (2015-10-22 11:59:03)
Informację zmodyfikował (a): Iwona Marek (2015-10-22 12:00:04)
Data aktualizacji: 2020-01-02
Liczba odwiedzin: 429049
Administracja Redakcja BIP Rejestr zmian
wykonanie P®ESTO